1397-01-21 07:19
585
0
52415
فرمانده سابق لشکر ۳۰ گرگان:

روحیه جهادی و انقلابی شهید صیاد شیرازی الگویی برای ارتش امروز است

استاد دانشگاه و فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از شهید صیاد شیرازی به عنوان الگویی برای ارتش امروز ایران نام برد.

به گزارش گلستان ما ؛ امیر سرتیپ ۲ منصور خمری در مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان اظهار کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی یکی از چهره ها و فرماندهان نظامی در تاریخ معاصر ایران است که می تواند عیار و تراز مقاومت ملی و دفاع مقدس ایران اسلامی را معرفی و عرضه کند.

خمری با برشمردن ویژگی های شهید صیاد شیرازی بیان کرد: رویکردها و کارکردهای این شهید بزرگوار به ویژه در حوزه دفاعی با گذشت بیش از دو دهه از شهادتش همچنان الهام بخش و مورد تأسی آحاد نیروهای مسلح و مدافع میهن اسلامی است.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی دانش آموخته مکتب ولایت است و به همه ملت ایران تعلق دارد و مردم عزیز ایران شجاعت، رشادت و ایثارگری های این شهید بزرگوار را هیچگاه فراموش نمی کنند.

فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان تصریح کرد: روحیه جهادی، انقلابی، بسیجی و رفتار ایمانی توأم با اخلاص، صداقت، جدیت و نیز قاطعیت به هنگام، شهید صیاد را معرف و الگویی برای ارتش انقلابی امروز جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

خمری خاطرنشان کرد: هوشمندی، صلابت و برخورد قاطعانه و غیرمحافظه کارانه صیاد شیرازی در برابر دشمنان ملت ایران به ویژه دشمن بعثی، تروریست های تحت حمایت استکبار جهانی و نیز گروهک منفور و پلید منافقین در دفاع مقدس هشت ساله همواره در یادها باقی خواهد ماند.

000۱۰ ۲۸ ۰۷

000۱۰ ۱۰ ۲۸ ۱۰

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.